جذب مشتری برای رستوران خود را پس از تعطیلات سال نو هم تجربه کنید

روش های جذب مشتری برای رستوران های شما:

در ایران بزرگ هیچ سالی نیست که ابتدای آن با رونق در کسب و کار سپری شود.

و این بلا حتی برای رستوران های پر بازدید نیز پیش میاید. ما در اینجا برخی موارد که از چشم

رستوران های شما دور مانده اند را یادآور می شویم که ابتدای سال نیز خوب و پر رونق سپری شود

جذب مشتری برای رستوران با تبلیغات تابلو

۱- نام و نشانی و تلفن خود را در ورودی شهر بگذارید.

فرودگاه، ایستگاه های قطار و اتوبوس را فراموش نکنید.

 

گردشگران را از رستوران خود باخبر کنید

۲- با سازمان گردشگری شهر خود ارتباط داشته باشید .

نشانی خود را در نقشه هایی که این سازمان آماده میکند تا در ایام نوروز به گردشگر داده شود

ثبت نمایید. از این روش کسری مشتریان درون شهری را با توریست ها پر میکنید.

 

پخش کننده تراکت برای رستوران

۳- افرادی را به کار بگیرید تا در ورودی شهرتان با ارائه یک نقشه

یا بروشوری که مثلا در مورد مکان های تاریخی و دیدنی شهر توضیح داده

و در کنار آن رستوران شما را معرفی کنند .

جذب مشتری برای رستوران با تراکت رستوران

۴- تبلیغات فست فود یا رستوران خود را در بخش های جاذبه گردشگر مانند قسمت های

تاریخی پاکر های معروف و بین راه و حتی پاساژ ها و مغازه های خرید، قرار دهید.

و جذب مشتری برای رستورانخود را بالا ببرید.

مشتریان هتل ها مشتریان رستوران نیز هستند

۵- مسافرانی هستند که به دلایل مختلف تمایل میل غذا در مسافرخانه و هتل را ندارند.

نزدیک هتل ها یکی از مکانهای تبلیغاتی برای شماست.

همیشه مهمانهایی برای صرف غذای با کیفیت بالاتر و ارزانتر از هتل وجود دارد.

 

 

ظاهر رستوران

۶- یکی از مهم ترین زمانهای جذب مشتری برای رستوران نمایش جذابیت رستوران در ایام عید است

چرا که بسیاری از مشتریان سفیران شما در شهر های دیگ خواهند شد.

آنها در صورت مشاهده کثیفی یا هر گونه آشفتگی اعتماد خود به رستوران شما را از دست خواهند داد.

 

قیمت غذا را تغییر ندهید

۷- شاید رستوران های معروفی در حومه شما باشد.

ولی به دلیل گران کردن هزینه، میهمانان استقبالی از آنان نکنند.شما به راحتی می توانید با ارایه قیمت

های بهتر بسیاری از مشتریان این رستوران ها را نیز به خود اختصاص دهید.


جذب مشتری برای رستوران با غذاهای محلی

۸- غذاهای معروف ایران را همه چشیده و طعم آن را میشناسند.

شاید برای بسیاری جالب باشدکه نام غذای محلی شما چیست

یا چه طعمی دارد.این مورد می تواند مشتریان بسیاری را به سمت شما روانه کند.

قیمت های مناسبی دارید؟ کافیست بگویید

۹- مشتریان از همه ی نقاط کشور دوست دارند

که در موبایل خود از بهترین های مسیر سفر خود استفاده کنند.

پس یک سایت یا اپلیکیشن مخصوص برای رستوران شما می تواند سفیر شما در دنیای اینترنت باشد.

تا با یک جستجوی کوچک مثل “رستوران در کرمانشاه” شمارا به آنها نمایش دهد

سفارش بیرون بر آماده داشته باشید

۱۱- این روزها کمتر رستورانی است که پیک نداشته باشد.

بسیاری از مشتریان و مسافران علاقه مند به سفارش از شما هستند.

اما شاید خود جای دیگری باشند پس از آماده سازی پیک های بیشتر غافل نشوید.


مشتری، مشتری میاره

۱۲- حتما میدانید که یک مشتری راضی ۳ تا ۵ مشتری دیگر برای شما می آورد.

پس نگران سرمایه گذاری روی مسافران نباشید.
اگر شما هم نظری راجع به این موضوع داشتید در نظرات بنویسید تا برای همه اضافه کنیم…

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *