تبلیغات رستوران

صاحب رستورانی برای اینکه ب مردم بفهماند همه غذا هایش با آتش پخته میشود تابلو خود را آتیش زد…تبلیغات رستوران چه فایده هایی دارد؟!


شنبه های رستوران شما هم می تواند مثل همه ی ایام هفته پر بار باشد. اگر می خواهید در روز های شنبه،

یک رستوران موفق داشته باشید با ما همراه باشید. در این نوشته بهترین ترفندهای بازاریابی غذا

برای شما را معرفی می‌کنیم و پس از آن،پیشنهاد ویژه‌ی ما یعنی “ارسال پیامک رایگان“ را معرفی می کنیم

و راز رونق رستوران در رزو های خلوت را به شما خواهیم گفت.پس، با حوصله ادامه مطلب را بخوانید.

متن های تبلیغات رستوران

مشخص کردن هدف مهم ترین قدم تبلیغ است. سوال اول این است “رستوران من با چه هدفی ایجاد شده؟

باید متوجه شوید، هدف شما ایجاد محیطی بی سرو صدا و آرام با مشتریان همیشگی است

یا رستورانی به خصوص با مشتریان متغیر و بعضی اوقات ثابت”؟هدفتان موجب می شود

تکلیفتان با رستوران و برنامه ریزی تبلیغاتی روشن شود. بیایید وارد قدم بعدی شویم، پلن تبلیغاتی.

پلن تبلیغات رستوران 

شما برای معرفی خود به جهانِ مخاطبانتان به چندین پلن تبلیغاتی نیاز دارید.

عوامل متغیری در تعیین پلن شما تاثیر گذار خواهند بود.مثل نیازها، ویژگی غذاها، اهداف کوتاه و بلند مدت رستوران،

میزان هزینه ای که میخواهید برای تبلیغات انجام دهید و …

معمولا برای پیاده سازی هر کدام از پلن های خود باید یک سری استراتژی خاص انجام دهید. یک پلن مناسب،

تمامی جوانب جذب مشتری را سنجیده و آنها را ارزیابی می کند،

در آن زمان است که شاهد نقش خارق العاده پلن های بازاریابی در جذب مشتریان خواهید شد.

تبلیغات فقط تراکت نیست!


طی دهه گذشته، بازاریابی دیجیتالی رستوران بیش از ۷۰ درصد بازار را گرفته است

و تبلیغات سنتی با سرعت بالایی از میدان به در شده اند.

یکی از دلایل این اتفاق، این است که بازاریابی دیجیتالی، آنقدر سریع و ارزان هستند

که جایی برای رقابت با تراکت نگذاشته اند.

مثلاً در بحث همین رستوران‌ها اپلیکیشن‌هایی مثل زودپزفود که به سرعت فراگیر شدند.

خب بیایید مهمترین قسمت در بازاریابی رستوران را بررسی کنیم.

شبکه های اجتماعی

بهترین فرصت برای نمایش امکانات خاص تبلیغات رستوران شما همین شبکه های اجتماعی هستند.

راه اندازی تلگرام یا اینستاگرام رستوران، مثل یک جرقه، شعله کسب و کارتان را به راه می اندازد.

شاید بپرسید بعد از راه اندازی پیج رستورانی چه کنم. خب خیلی ساده است.

تمامی اطلاعات و عکس هایی که از نظر شما جذاب هستند

را به مشتریان نمایش دهید و همیشه آن ها را به روز نگه دارید.

بسیار مهم است که بدانید اگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده صحیح نداشته باشید

حتی می تواند تبلیغات منفی نیز داشته باشد،

پس مقاله ها ما در مورد اینستاگرام موفق رستوران را از دست ندهید.

مشتریان اینترنتی را هدایت کنید به سمت سفارش دادن

هر چقدر هم که صفحه رستوران شما در شبکه های اجتماعی زیبا باشد، بالاخره باید از آنها سفارش جذب کنید

تا به هدف خود برسید. پیشنهاد ما یک سیستم اختصاصی سفارش غذای آنلاین برای رستوران شماست.

به مشتریان یاد بدهید

در ابتدا اجازه دهید تعریفی از محتوا به شما بگوییم.

محتوا به هر مطلبی می‌گویند که پیامی خاص را به مشتری برساند.

این مطلب می‌تواند به صورت یک خبر،

پرسش، تبلیغات رستوران و هر نوع پیام دیگر باشد که از سمت شما به مشتری ارسال می‌شود.

روش ارسال کاملا متناسب با محتوای شما تاثیر گذار خواهد بود؛ روش های مختلفی برای نمایش یک مطلب وجود دارد.

از درست کردن عکس هایی که در آنها مطالبی نوشته اید غافل نشوید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *